Job 42 van 156


Report this listing

Solliciteren



HR Officer Genk


Functie

Lidl is er voor iedereen die telt. Voor onze klanten die onze verse boontjes in promotie tellen. Maar ook voor onze 8.500 medewerkers die op hun beurt de glimlachen van onze klanten tellen. In onze kantoren, distributiecentra, op de baan en onze meer dan 300 winkels. Samen bouwen we aan onze droom om de favoriete winkel van België en Luxemburg te worden. Met liefde voor de klant en medewerker. Dat kan tellen.

Je hebt een passie voor mensen & kan goed organiseren? Je werkt gestructureerd en hebt oog voor detail? Dan ben JIJ de nieuwe collega die wij zoeken!

Wat ga je doen?

Personeelsadministratie

  • Je verwerkt de arbeidscontracten en staat in voor de vervollediging van personeelsdossiers.
  • Je zorgt voor de uniformiteit van personeelsformulieren.
  • Je bent SPOC voor mutualiteiten/overheden en doet de informatie-overdracht naar het hoofdkantoor toe.
  • Je bent verantwoordelijk voor de opmaak van kritiekgesprekken.
  • Je controleert de kwaliteit en volledigheid van de tijdsregistraties en voert de nodige correcties uit.
  • Je verzamelt alle personeels- en loonadministratieve gegevens en stuurt deze door naar de personeelsdienst op ons hoofdkantoor.
  • Je maakt personeelsrapporteringen op en stuurt deze uit naar de verschillende managers.
  • Je vraagt de medische onderzoeken aan en volgt deze op.

Opleidingsadministratie

  • Je biedt ondersteuning aan onze opleidingsverantwoordelijke
  • Je nodigt cursisten uit en boekt deze in.
  • Je beheert de agenda van opleiders
  • Je volgt opleidingstrajecten op van nieuwe en bestaande medewerkers.
  • Je assisteert de assessments

Jouw profiel

Wie ben jij?

  • Je beschikt over een bachelor diploma, idealiter in een richting Bedrijfsmanagement Allround organisatie & management, Business & languages of Media & Tourism Communicatie of minimum 5 jaar relevante ervaring.
  • Je beschikt over vlotte telefonische vaardigheden.
  • Je hebt een gemiddelde kennis Excel.
  • Dankzij jouw oog voor detail ga je steeds uiterst nauwkeurig te werk.
  • Je weet perfect de juiste prioriteiten te leggen en bereikt snel en efficiënt de vooropgestelde doelstellingen.
  • Je bent een administratieve duizendpoot en behoudt steeds het overzicht over jouw taken.
  • Integriteit is voor jou een vaste waarde: je past de richtlijnen en juridische procedures correct toe.
  • Je bent stressbestendig en klantgericht.
  • Je hebt een basiskennis Frans.
  • Je beheert samen met 3 collega's de personeelsadministratie van 1800 filiaal-medewerkers en 200 magazijnmedewerkers.
  • Je hebt glijdende uren tussen 8:00 en 17:00.

Aanbod

Wat krijg jij van ons?

  • Een voltijdse job dichtbij huis met een aantrekkelijk salarispakket en tal van extralegale voordelen zoals maaltijdcheques en hospitalisatieverzekering.
  • Een organisatie die belang hecht aan opleiding en kansen geeft om door te groeien
  • Een gevarieerde job met uitdagingen en ruimte voor autonomie
  • Mogelijkheid tot 2 dagen telewerk
  • En een pak toffe Lidl collega's erbij!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht